Pagina's: 1   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nieuw record: Non-stop gamen!  (gelezen 169 keer)
Bartelehiem
Admin
Monster Kansloser

Bartelehiem Bartelehiem
« op: 20 Jul 2010, 10:56uur »

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=dcWvIi6cD_Q" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=dcWvIi6cD_Q</a>

Een dude, Chirantan Patnaik uit India, zette vorig jaar het record non-stop gamen weg op veertig uur, maar werd afgelopen dagen van de baan geveegd door zes Rotterdamse gamers. Sven de Vries, Renzo Bos, Robbie van Eijkeren, Marcel van Waardenburg en de broers Edward en Maykel Leest gingen er tijdens het Twistdock Endurance Gaming Event in Rotterdam even goed voor zitten en speelde ruim vijftig uur lang non-stop het spel Red Dead Redemption verdiende daarmee een plaats in het Guinness Book of World Records. Met welke klachten de mannen zijn afgevoerd naar bed is niet bekend, maar vierkante ogen moeten ze minstens hebben gehad.

Maak eens een kansloos gebaar & vinger een bejaarde klaar.
Mayhem
Admin
Kansloser

dutch_mayhem Mayhem187
« Antwoord #1 op: 20 Jul 2010, 11:56uur »

Ik las het idd. Maar hoe hebben ze dat gedaan dan? Gewoon elkaar afgewisseld? In dat geval lijkt het me niet zo'n hele prestatie? Ik ken genoeg gamers die sessies van 8 uur houden ofzo. Dat is dus ieders één zo'n sessie en dan heb je het record al bijna?

How can you trust something that bleeds for 5 days and does not die?
Bartelehiem
Admin
Monster Kansloser

Bartelehiem Bartelehiem
« Antwoord #2 op: 21 Jul 2010, 11:11uur »

Ik las het idd. Maar hoe hebben ze dat gedaan dan? Gewoon elkaar afgewisseld? In dat geval lijkt het me niet zo'n hele prestatie? Ik ken genoeg gamers die sessies van 8 uur houden ofzo. Dat is dus ieders één zo'n sessie en dan heb je het record al bijna?

Lijkt mij dat ze allemaal gewoon de volle tijd hebben uitgezeten... Als het in sessies wordt gedaan wil ik me ook nog wel een keer opgeven, want in tijden van KL anno 2004 zaten we soms wel 12uur non-stop online schater

Mayhem
Admin
Kansloser

dutch_mayhem Mayhem187
« Antwoord #3 op: 23 Jul 2010, 16:33uur »

In dat geval is het wel heel knap. Ik heb al moeite om 48 uur wakker te blijven man. Laat staan dat ik dan nog steeds dezelfde game zou zitten te spelen schater

Bu5t3d
Kansloser
Spammer

Bu5t3d Bu5t3d
« Antwoord #4 op: 24 Jul 2010, 01:07uur »

zou dat spel niet gaan vervelen na 30 uur?

Save the earth, its the only planet with chocolate.!!
Bartelehiem
Admin
Monster Kansloser

Bartelehiem Bartelehiem
« Antwoord #5 op: 24 Jul 2010, 01:35uur »

In dat geval is het wel heel knap. Ik heb al moeite om 48 uur wakker te blijven man. Laat staan dat ik dan nog steeds dezelfde game zou zitten te spelen schater

Eigenlijk moeten we daar eens achter zien te komen...   yeahbaby
Ik ga eensch loeren wie ik daarvoor mailen kan.

Bartelehiem
Admin
Monster Kansloser

Bartelehiem Bartelehiem
« Antwoord #6 op: 24 Jul 2010, 01:48uur »

Okay, wat ik tot nu toe aan extra info te weten ben gekomen... Ze speelden op een PS3 en dus niet op een PC zoals ik eerst vermoedde. Het was een stunt van een producent die een nieuw type controller had bedacht voor de PS3 waarvan de batterijen zelfs bij een recordpoging niet leeggingen. De gamers kregen 1000 euro in de kontzak als ze het zouden halen, altijd leuk als stimulans wink En nu komt het: Ieder uur mochten ze als groep 10 minuten pauze houden en na iedere 5 uur mochten ze als groep 50 minuten pauzer houden.

Dus even snel gerekend (lees: Ik zit me hier een bult te rekenen, schrijven en besluit uiteindelijk na grove schatting wat te gokken tongue) hebben ze uiteindelijk 40 á 42 uur daadwerkelijk gegamed.

Mayhem
Admin
Kansloser

dutch_mayhem Mayhem187
« Antwoord #7 op: 24 Jul 2010, 16:00uur »

Dat meot wel te doen zijn dan lijkt me? Elke 5 uur ff pitten?

Dat van die controller wist ik. Dat is een soort van oplader ofzo toch? Waar je die controller in kon doen?

Pagina's: 1   Omhoog
  Print  

Ga naar: