Pagina's: 1   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Zeg maar dag tegen je vlag...  (gelezen 101 keer)
Bartelehiem
Admin
Monster Kansloser

Bartelehiem Bartelehiem
« op: 20 Jul 2010, 10:30uur »

In de volle overtuiging dat het Nederlands Elftal wereldkampioen zou worden tijdens het afgelopen WK heeft het Dokkumer Vlaggencentrale 2500 kampioensvlaggen gefabriceerd. Na het behalen van de tweede plaats mocht het publiek suggesties uitkramen over wat te doen met die nutteloze vlaggen, maar de meeste krijgen toch wel een leuke bestemming... Zo gaan ze er in Afrika gordijnen van maken en gebruikt stichting AAP er een bult om er hangmatten van te maken voor het in het opvangcentrum. Ik had ze persoonlijk uitgedeeld in Zutphen met de mededeling dat Robben in de vijfde helft toch gescoord had... Lijkt me heerlijk om te zien dat een dorp met een gemiddelde intelligentie die matcht met een aardappel compleet uit z'n plaat gaat om niks.

Maak eens een kansloos gebaar & vinger een bejaarde klaar.
Mayhem
Admin
Kansloser

dutch_mayhem Mayhem187
« Antwoord #1 op: 20 Jul 2010, 11:53uur »

Citaat
Ik had ze persoonlijk uitgedeeld in Zutphen met de mededeling dat Robben in de vijfde helft toch gescoord had... Lijkt me heerlijk om te zien dat een dorp met een gemiddelde intelligentie die matcht met een aardappel compleet uit z'n plaat gaat om niks.

nosmile

Kun je nagaan hoeveel lager het gemiddelde was geweest als ik er niet gewoond had? Dan was het gemiddelde IQ misschien wel net zo laag geweest als in JosTiel men. :{w

How can you trust something that bleeds for 5 days and does not die?
Bartelehiem
Admin
Monster Kansloser

Bartelehiem Bartelehiem
« Antwoord #2 op: 21 Jul 2010, 11:09uur »

Aan de voedselbank van Tiel geven kan ook idd big smile!
Die dikke lippen hier malen alles weg wat ze in hun muil krijgen schater

Mayhem
Admin
Kansloser

dutch_mayhem Mayhem187
« Antwoord #3 op: 23 Jul 2010, 16:32uur »

Dat snap ik nou nooit. Die mensen hebben te weinig geld om te kunnen eten, zodat ze bij de voedselbank moeten aankloppen, maar toch zitten er mensen tussen die drie keer zoveel wegen dan ze zouden moeten schater

Dan heb je ook genoeg te vreten lijkt me? emo

How can you trust something that bleeds for 5 days and does not die?
Bartelehiem
Admin
Monster Kansloser

Bartelehiem Bartelehiem
« Antwoord #4 op: 24 Jul 2010, 01:32uur »

Onze buurvrouw is in Tiel btw een kledingbank begonnen... Misschien dat die nog een paar vlaggen kunnen gebruiken.

@Mayhem: De meeste "dakloze-krant"-verkopers rijden een dikkere auto dan jij en ik bij elkaar opgeteld wink schater

Pagina's: 1   Omhoog
  Print  

Ga naar: